Latest

Thursday, March 01, 2018

Perunding Unit Amanah Islam Diperlukan - PMB Investment

Saya menyertai syarikat pengurusan dana Islam, PMB INVESTMENT baru 12 bulan. Alhamdulillah, dalam tempoh ini dapat membentuk 21 perunding di bawah pasukan saya (direct & indirect consultants). Mereka memegang kad kuasa perunding dari FIMM dan di bawah panduan dan kepimpinan saya sebagai Pengurus Agensi di PMB INVESTMENT.
Para perunding di bawah pasukan saya berada di:
KL, Selangor, Kedah, Terengganu, Kelantan, Pahang, Melaka, Sabah & Sarawak.

Jika berminat menjadi perunding unit amanah Islam di bayah payung PMB INVESTMENT, sila hubungi: +6019 234 8786 / www.wasap.my/60192348786 (Ahmad Sanusi - Pengurus Agensi - KL).
Saya akan bimbing anda sehingga menjadi pakar & profesional, insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Upcoming Events on Islamic Finance, Wealth Management, Business, Management, Motivational Alfalah Consulting, KL-Malaysia: www.alfalahconsulting.com

Please Join my facebook's fan page